Brottas brottas brottas!

Kul träning igår. Känner verkligen att jag lär mig saker. Efter julen ska det införskaffas en GI och börja lite med BJJ åxå.

6 dagar i veckan då. Undra om man orkar?

MÃ¥ndag 18:30 BJJ

Tisdag 20:00 MMA

Onsdag 19:00 BJJ

Torsdag 20:45 SW

Fredag 18:00 Sparring

Söndag 13:30 MMA

Lördag blir väl en gymdag då? 🙂

Jag har i hela mitt liv varit lite anti bälten och gi och sånt, speciellt när det kommer till typ karate. Vettefan varför men det har jag endå. Nu så tycker jag det skulle varit fett coolt att ha typ brunt bälte i BJJ. Så det kan gå 🙂

~ by Petter on October 8, 2010.

2 Responses to “Brottas brottas brottas!”

  1. Köp ett vitt bälte och sen kör du ett sÃ¥nt där “stripper-move” och drar bältet fram och tillbaka mellan benen sÃ¥ är det nog brunt sen.

Leave a comment