Brapppppp!

Så ännu en måndag, ännu ett söndagspass avklarat.

Lördagen spenderades hemma hos Axel, drack en Coca Cola medans mina kamrater satt och krökade. Hade faktist trevligt utan alkohol, bannemig. Trodde knappt det gick. Tror jag både åt och drack för lite vätska i lördags för jag var HELT sänkt på träningen i söndags. Kan vara så att Simon Sköld som höll i träningen körde väldigt hård fys, men tycker inte det var så överdrivet hårt, har klarat hårdare. Aja ibland får man vika sig för att man har för dålig jävla kondis. Borde köra spinning 4 dagar i veckan så jag får upp flåset lite men tycker kondisträning e så sjukt jävla trisst bara.

Måndagskvällen ska fokuseras på Bodypump på SATS, Charlotte som jobbar på mitt jobb håller i klassen och det ska faktist bli lite småskojj att köra nått annorlunda. Hur mycket vikter ska man ha egentligen? Jag har lixom noll teknik när det kommer till att lyfta skrot.

 

Dagens låt blir lite Dizzie tillsammans med Bun B

 

~ by Petter on October 11, 2010.

Leave a comment