Så slut i kroppen!

Segat med att skriva massa saker senaste dagarna.

 

Vettefan varför, har tränat några gånger. Varit ute i fredags. Bio på lördagen.

 

Söndagen blev det dubbelpass på klubben. Började med Nybörjar MMA träningen där det var inriktning på nertagningar och GNP denna vecka. Avslutade med GNP sparring. Härligt med lite jack i pannan och skrapsår i ansiktet 🙂 Efter det tänkte jag och Kalle köra lite stående sparring medans avanceratgruppen körde. Men Micke som håller i träningen sa att vi kunde ju lika gärna vara med på hela passet då. Vilket vi var.

Tror inte jag har fått så mycket stryk på länge men, det är väl lärorikt det med ibland. Jag backade inte ivf 🙂

Fan, jag vill typ börja med BJJ redan nu, men känns så dumt att hoppa in i slutet av en termin när man inte varit med från starten, man missar massa grunder och kommer inte ha så bra koll. Sedan så ska man ju orka då åxå. Får helt enkelt vänta till nästa termin.

Nu har jag även skrivit på alla papper för lägenheten. Flytt den 31/10 e!! Woop woop! Hyra bil fixxa, ordna, massa skit som ska fixas före utflytten. Puh!

 

~ by Petter on October 18, 2010.

Leave a comment